сряда, 18 май 2011 г.

5-6-7.06.2009 - яз.Ивайловград

Така ... датата е 05.06 - неработен ден за моя милост и данката,
багажа е събран до обяд и чакаме само брат ми който е на полу-работен
ден :lol: .
Към 13:30 всички сме налице и напускаме градО...
По пътя интересното е, че като ни спряха полицаите около Хасково
ни пуснаха защото преди нас били минали поне 50 лодки :lol: , а ние
за благодарност ги почерпихме :lol:
Около 17:30 сме на митничарското селище а гледката е страшна -
няма никакво ама никакво място :shock: Сбутахме се в едни клонаци
колкото да се приводним парахода, натоварихме багажа и без да
губиме време се запътихме към отсрещния бряг максимално
далеч от панаира,навалицата,виковете и силната музика :)
Избрахме си това място и се заехме с бивака...

Разпънахме палатките направихме оборка

... и остана време за забава...


Вечерта си спретнахме едни гадни наденички и ребърца на сач...ужас... :lol:

Похапнахме,ПОпоговорихме си и му ПОприлегнахме :lol:
06.06 часът е 5:30 а ние доволно потриваме ръце чакайки водата
за кафето да се стопли ... всичко вече е готово и ей така на майтап
бавно почва да пада мъгла...

Време е да палиме като си мислиме,че слънцето ще пробие бързо, но уви...
...по едно време ме хвана яд...такава хубава мъгла с лъжица да я кусаш...
а аз нямам лъжица :lol:


Решаваме,че ще излезем и ще почакаме да се оправи времето...
Към 8:00 вече мъглата е минало, слънцето пече а ние тролиме ли тролиме....
и ето удар...костур...вдъхва малко надежда, но и малко разочарование...

продължаваме да влачиме...10 минути и пак удар и едно сулче налапало рапалката :D

...и да викнеш баба...

и като каза НЕ...и НЕ, към обяд излезнахме да хапнем и след кратка
почивка с данката отиваме да тормозиме кефалите в тясното...


[url=http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=32305&AlbumId=131495&PhotoId=7999642][img]http://www.bgphoto.net/request/photo/32305/131495/7999642/.jpg[/img][/url]
мдааа потормозихме ги стабилно и на едно място забелязахме едни
такива симпатични рибки по над 10кг. и решихме да видиме дали са гладни...
Прибиране до лагера подготвяне на две въдички и брат ми и данката
ще си пробват късмета с торпилите и техния апетит...
...ми не били гладни гадинките и след няколко часово упорство двамцата
се връщат с няколко кефалеца ей така помеждудругото :D
Към 18:00 с данката пак ще тормозиме кефалите в тясното....
...пак добре ги потормозихме и малко фотосесия имаше :)




прибиране по залез слънце



Програмата е ясна..."гадорийки" на сач :lol: , раздумка и релакс...
07.06 - 6:30 брат ми ме буди, че сме се успали .... нямаме време за
кафе на брега затова го пиеме в лодката....нека ни е лошо :D
Решаваме, че днес ще влачиме в тясната част и се насочваме натам...
Залагаме на по-големи воблери надявайки се на някое сомче, но след
има няма 30 минути решаваме да сменяме с нещо по-нормално...
Брат ми слага Рапала [b]Джойнт[/b]ит :lol: а аз един сигнално жълт
шадрап...20 минути и аванса на брат ми сработва в комбинация с
огъната пръчка...кратка борба и в кепа е първия хубав белак ...

Ей го и Щастливеца

Аз реагирам и веднага слагам шадрап с близка окраска...
времето напредва и решаваме да поемаме към широкото... срещу нас
наплива от лодки е нечовешки и точно преди да излеземе от тясното
удар на мойта въдица...кратка борба съпроводена от думите на брат ми :
"Тая майче е по-голяма" :lol:
...и ето че тя е в кепа ... аз пея песента от Роки - "таратаа,таратаа" и
се кефиме а хората ни гледат се едно сме луди :lol:
Ей ги двете хубавици в "кошницата"

Казваме си, че ние нащо сме си хванали и на глисаж към лагера...

Там си правиме кратка фотосесия с улова и започваме да прибираме...



Ей го и улова който си взехме...нехуманна снимка но факт :D

И тук комплект поемаме към колата...


Сега малко красоти - снимки за душата











С две думи - изкарахме си екстра и брачет повър си е повър отсекъде :lol:
Интересното е,че хванах на воблер бабушка и слънчак ... съдба :D

Поздрави и правете

а не война

FM форум --->
http://forum.fishing-mania.com/viewtopic.php?f=3&t=30994&p=388605#p388605

Няма коментари:

Публикуване на коментар